Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10454
Назва: Форми і методи організації навчального процесу в університетах Великої Британії
Автори: Попович, Ірина Євгенівна
Ключові слова: професійна підготовка, вчитель, форми і методи
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «УжНУ»
Бібліографічний опис: Попович, І. Є. Форми і методи організації навчального процесу в університетах Великої Британії [Текст] / І. Є. Попович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 135–137. – Бібліогр.: с. 137 (2 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання професійної підготовки вчителів у Великій Британії. Існують спеціальні педагогічні відділення в багатьох університетах Великої Британії. Особлива увага приділяється техніці групового навчання та самостійної роботи студентів. Основна ідея нових підходів: студент не є пасивним слухачем, а активним учасником освітнього процесу. Дуже важливий акцент робиться на необхідності навчання педагога-дослідника в якості важливого попиту сучасного суспільства. Автор підкреслює, що наукові навички майбутніх учителів культивуються в процесі професійної підготовки у системі вищої педагогічної освіти.
This article deals with the issue of teachers’ professional training in Great Britain. Special pedagogical departments exist in many universities of Great Britain. The main tendencies of the development of forms and methods of the professional teachers’ training in modern Britain pedagogic educational system have been considered. Special attention has been paid to the technique of group teaching and independent work of students. The main idea of new approaches is that a: student is not a passive listener but an active participant of educational process. Very important accent has been made on the necessity of training of teacherresearcher as an important demand of modern society. It has been underlined that scientifi c skills of future teachers are cultivated in the process of professional training in the system of higher pedagogical education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10454
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.