Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10504
Title: Музикотерапія в освітньому процесі: історичне і теоретичне підґрунтя
Authors: Сливка, Лариса Володимирівна
Keywords: школярі, профілактика наркоманії, молодіжні громадські об’єднання, форми і методи профілактика наркоманії, соціальний педагог, функціональне поле професійної соціально-педагогічної діяльності, суб’єкти здійснення профілактики наркоманії
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво «УжНУ»
Citation: Сливка, Л. В. Музикотерапія в освітньому процесі: історичне і теоретичне підґрунтя [Текст] / Л. В. Сливка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 164–166. – Бібліогр.: с. 166 (14 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Статтю присвячено одному із шляхів збереження здоров’я людини. Висвітлено ретроспективу проблеми впливу музики як інструмента «вібраційного цілительства» на духовний і фізіологічний стан особистості, розкрито цілющі особливості музичного мистецтва як ефективного методу профілактики нервово-психологічних перевантажень дітей і молоді. Доведено, що музикотерапія є важливою здоров’язбережувальною тех- нологією. Поточнено можливості використання музики з метою оздоровлення учнів на уроках і в позаурочний час.
The article is devoted to one of the ways of maintenance of human health. The retrospective view of the problem of infl uence of music as an instrument of “oscillation healer” on the spiritual and physiology state of personality has been provided. The healthful features of musical art as an effective method of prophylaxises of nervously-psychological overloads of children and young people have been defi ned. It is well-proven that a music therapy is important health-keeping technology. The possibilities of the use of music with the aim of making healthy of schoolchildren on lessons and in extracurricular time have been charcterised. It has been marked that the one of important tasks of teacher today is to help a child to get emotional and aesthetic pleasure from music, and also – to feel on itself her health-keeping effect. Music can be used as powerful means of positive infl uence on the intellectual, psychological and physiology state of children, on their emotionally-perceptible sphere, and also – on communicative capabilities.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10504
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.