Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10513
Название: Дослідження діяльнісно-рефлексивної складової готовності студентів до виховної роботи в школі
Авторы: Титунь, Оксана Леонідівна
Ключевые слова: підготовка, виховна робота, діяльнісно-рефлексивна складова, самооцінка
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво «УжНУ»
Библиографическое описание: Титунь, О. Л. Дослідження діяльнісно-рефлексивної складової готовності студентів до виховної роботи в школі [Текст] / О. Л. Титунь // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 180–183. – Бібліогр.: с. 183 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті авторка досліджує професійно-педагогічну підготовку майбутніх учителів до виховної роботи з молодшими школярами, а саме діяльнісно-рефлексивну складову готовності до неї. Діяльнісно-рефлексивну складову автор розуміє як вміння аналізувати, коригувати результати педагогічної діяльності, демонструвати ефективність і продуктивність використання інформаційних технологій, усвідомлення реального рівня підготовки та потреби здійснювати самоосвіту. Статистично опрацьовані данні самооцінки студентів щодо їх готовності до виховної роботи представлені в статті.
The article deals with professional training of future primary school teachers to educational work with pupils. The author has analysed the teaching and refl exive component of readiness to educational work. According to the author, it implies the ability to analyze and correct the results of pedagogical practice, demonstrate the effectiveness and effi ciency of using information technologies, it is also the realization of real level of preparation and the necessity for self-education. The author has considered the mentioned component to be the dominant one in the teaching practice. Statistical data of students` self-assessment to do educational work with pupils has been demonstrated in the article. The scientifi c research was carried out at the faculties of Education in a number of Ukrainian universities. The research was based on surveys of both second-year students and fourthyear students. The research suggests that there are a lot of problems connected with the professional training of future primary school teachers to do educational work with pupils in the modern society. The results show the necessity of improvement the quality of teacher training to do educational work at school.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10513
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.