Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10909
Title: Доцільність використання автентичних фахових текстів під час аудиторних та самостійних занять зі студентами фізико-математичних спеціальностей
Other Titles: Advisability of authentical professional texts use in practical and individual independent classes time with the students majoring in physics and mathematics
Authors: Чикалова, Марина
Keywords: автентичний фаховий текст, перекладений фаховий текст, іноземна мова, професійна підготовка, фізико-математичні спеціальності
Issue Date: 2015
Publisher: Видавнитво УжНУ "Говерла"
Citation: Чикалова, М. Доцільність використання автентичних фахових текстів під час аудиторних та самостійних занять зі студентами фізико-матемачних спеціальностей [Текст] / М. Чикалова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія / гол. ред. Г.В. Шумицька. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 2 (34). – С. 19–23. – Бібліогр.: с. 23 (9 назв).
Series/Report no.: Філологія;
Abstract: Допомога майбутнім фахівцям у формуванні комунікаційної фахової компетенції є на сьогодні одним із першочергових завдань викладача іноземної мови. У статті акцентовано увагу на доцільності використання автентичних фахових текстів під час практичних та самостійних занять для студентів фізико-математичних спеціальностей. Показано статистику сприйняття студентами немовних спеціальностей автентичних текстів та матеріалів, перекладених на іноземну мову. Пропонуються шляхи вирішення проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців на заняттях з іноземної мови в сучасних умовах. Ключові слова: автентичний фаховий текст, перекладений фаховий текст, іноземна мова, професійна підготовка, фізико-математичні спеціальності.
To help future professionals in communications professional competence nowadays is one of the priorities of a foreign language lecturer. The article is focused on the advisability of authentic specialized texts use in practical and individual independent classes time with the students majoring in physics and mathematics. The statistics of non-linguistic specialties students’ attitude to authentic texts and materials, translated into a foreign language is shown in the research. Ways of solving the problem of professional training of future specialists in foreign language classes in modern conditions have been proposed. Keywords: authentic professional text, translated specialized text, foreign language, vocational training, physics and mathematics.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10909
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 2(34) - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.