Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСелезньова, О. О.-
dc.date.accessioned2016-12-09T10:00:44Z-
dc.date.available2016-12-09T10:00:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСелезньова, О. О. Розвиток організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. [Текст] / О. О. Селезньова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч.3. – С. 23–26. – Бібліогр.: с. 26 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10957-
dc.description.abstractУ роботі досліджено розвиток змістовних елементів організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито сутність функцій, структуру методів, дуальність принципів, циклічність процедур, типи форм досліджуваного механізму. Наведено взаємозв’язки та основні задачі складників функціонування організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання будівництва. Ключові слова: організаційно-економічний механізм, управління, маркетингова діяльність, будівельне підприємство, маркетинг, будівництво.uk
dc.description.abstractIt is investigated the development of meaningful elements of organizational-economic mechanism of construction companies management marketing activities in the article. Author described the essence of the functions, structure of methods, duality of principles, cyclical procedures, formtypes of the investigated mechanism. It is shown relationships and basic operation tasks ingredients of organizational-economic mechanism of management marketing activity of construction business entities. Key words: organizational-economic mechanism, management, marketing activity, construction company, marketing, construction.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectорганізаційно-економічний механізмuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectбудівельне підприємствоuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбудівництвоuk
dc.titleРозвиток організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємствuk
dc.title.alternativeDevelopment of organizational-economic mechanism of building enterprizes management merketing activitiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 3 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.