Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10957
Название: Розвиток організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
Другие названия: Development of organizational-economic mechanism of building enterprizes management merketing activities
Авторы: Селезньова, О. О.
Ключевые слова: організаційно-економічний механізм, управління, маркетингова діяльність, будівельне підприємство, маркетинг, будівництво
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Селезньова, О. О. Розвиток організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. [Текст] / О. О. Селезньова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч.3. – С. 23–26. – Бібліогр.: с. 26 (10 назв).
Серия/номер: Міжжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджено розвиток змістовних елементів організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито сутність функцій, структуру методів, дуальність принципів, циклічність процедур, типи форм досліджуваного механізму. Наведено взаємозв’язки та основні задачі складників функціонування організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання будівництва. Ключові слова: організаційно-економічний механізм, управління, маркетингова діяльність, будівельне підприємство, маркетинг, будівництво.
It is investigated the development of meaningful elements of organizational-economic mechanism of construction companies management marketing activities in the article. Author described the essence of the functions, structure of methods, duality of principles, cyclical procedures, formtypes of the investigated mechanism. It is shown relationships and basic operation tasks ingredients of organizational-economic mechanism of management marketing activity of construction business entities. Key words: organizational-economic mechanism, management, marketing activity, construction company, marketing, construction.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10957
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 3 - 2016



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.