Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10957
Title: Розвиток організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
Other Titles: Development of organizational-economic mechanism of building enterprizes management merketing activities
Authors: Селезньова, О. О.
Keywords: організаційно-економічний механізм, управління, маркетингова діяльність, будівельне підприємство, маркетинг, будівництво
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Селезньова, О. О. Розвиток організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. [Текст] / О. О. Селезньова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч.3. – С. 23–26. – Бібліогр.: с. 26 (10 назв).
Series/Report no.: Міжжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі досліджено розвиток змістовних елементів організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито сутність функцій, структуру методів, дуальність принципів, циклічність процедур, типи форм досліджуваного механізму. Наведено взаємозв’язки та основні задачі складників функціонування організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання будівництва. Ключові слова: організаційно-економічний механізм, управління, маркетингова діяльність, будівельне підприємство, маркетинг, будівництво.
It is investigated the development of meaningful elements of organizational-economic mechanism of construction companies management marketing activities in the article. Author described the essence of the functions, structure of methods, duality of principles, cyclical procedures, formtypes of the investigated mechanism. It is shown relationships and basic operation tasks ingredients of organizational-economic mechanism of management marketing activity of construction business entities. Key words: organizational-economic mechanism, management, marketing activity, construction company, marketing, construction.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10957
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 3 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.