Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10957
Назва: Розвиток організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
Інші назви: Development of organizational-economic mechanism of building enterprizes management merketing activities
Автори: Селезньова, О. О.
Ключові слова: організаційно-економічний механізм, управління, маркетингова діяльність, будівельне підприємство, маркетинг, будівництво
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Селезньова, О. О. Розвиток організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. [Текст] / О. О. Селезньова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч.3. – С. 23–26. – Бібліогр.: с. 26 (10 назв).
Серія/номер: Міжжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено розвиток змістовних елементів організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито сутність функцій, структуру методів, дуальність принципів, циклічність процедур, типи форм досліджуваного механізму. Наведено взаємозв’язки та основні задачі складників функціонування організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання будівництва. Ключові слова: організаційно-економічний механізм, управління, маркетингова діяльність, будівельне підприємство, маркетинг, будівництво.
It is investigated the development of meaningful elements of organizational-economic mechanism of construction companies management marketing activities in the article. Author described the essence of the functions, structure of methods, duality of principles, cyclical procedures, formtypes of the investigated mechanism. It is shown relationships and basic operation tasks ingredients of organizational-economic mechanism of management marketing activity of construction business entities. Key words: organizational-economic mechanism, management, marketing activity, construction company, marketing, construction.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10957
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 3 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.