Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10962
Title: Перспективи входження вітчизняної молочної індустрії на ринок ЄС шляхом посилення конкурентноспроможності бренду
Other Titles: Prospects entry the Ukraine dairy industr by matket UE and branding development
Authors: Собко, О. М.
Бойчик, І. М.
Keywords: брендинг, еко-бренд, еко-кластер, екологістика, ринковий інтелектуальний капітал, конкурентоспроможність бренду, товарна марка
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Собко, О. М. Перспективи входження вітчизняної молочної індустрії на ринок ЄС шляхом посилення конкурентноспроможності бренду [Текст] / О. М. Собко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч.3. – С. 42–49. – Бібліогр.: с. 48–49 (40 назв).
Series/Report no.: Міжжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі досліджено теорію інтелектуального капіталу та місце бренду в його структуризації. Встановлено економічну доцільність розвитку бренду за критеріями споживацьких і конкурентних переваг. Представлено оцінку основних конкурентів для української молочної індустрії на ринку ЄС. Доведено доцільність розгляду бренду як ринкового чинника інтелектуального походження, що посилює конкурентні переваги підприємства. Визначено вектори змін у межах удосконалення брендингу, які покращують перспективи входження на європейський ринок для вітчизняних молокопереобників. Обґрунтовано перспективність розробки високорентабельних еко-брендів і екологістики вітчизняної молочної продукції, що дозволить підвищити конкурентоспроможність на європейському ринку. Ключові слова: брендинг, еко-бренд, еко-кластер, екологістика, ринковий інтелектуальний капітал, конкурентоспроможність бренду, товарна марка.
We have studied the theory of intellectual capital and a place in the structuring of the brand. Established economic feasibility of the development of the brand on the criteria of the consumer and competitive benefits. It provides an assessment of the main competitors Ukrainian dairy industry on the EU market. The expediency of consideration of the brand as a market factor predictive of origin, reinforcing the competitive advantages of the company. Proposed changes to the vectors within branding enhancements that improve the prospects of entering the European market of domestic molokopererabotchikov. Perspectivity development ekobrendov ekologistiki and development of the domestic dairy products that will improve the competitiveness of the European market. Key words: branding, eco-brand eco-cluster ekologistika, intellectual capital, market, brand competitiveness, trade mark.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10962
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 3 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.