Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10981
Название: Стратегічні напрями реформування посередницької діяльності торговельних підприємств України
Другие названия: Strategic directions of reform medation trading companies in Ukraine
Авторы: Трішкіна, Н. І.
Ключевые слова: інновація, логістика, оптова торгівля, підприємство, роздрібна торгівля, склад, стратегія
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Трішкіна, Н. І. Стратегічні напрями реформування посередницької діяльності торговельних підприємств України [Текст] / Н. І. Трішкіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч.3. – С. 103–106. – Бібліогр.: с. 106 (4 назви).
Серия/номер: Міжжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): Предмет дослідження складає сукупність теоретичних, методологічних і практичних проблем, пов’язаних із розробкою стратегічних завдань підприємств, які займаються торговельною посередницькою діяльністю в системі маркетингу. У роботі розглянуто теоретичні визначення поняття «стратегія» та «стратегія підприємства», викладено авторське бачення стратегічних напрямів удосконалення посередницької діяльності торговельних підприємств України, які сприятимуть формуванню довгострокових цілей та розробці раціональних шляхів їх досягнення в умовах нестабільності середовища та ефективного функціонування. Наведені стратегічні напрями інноваційного підходу до реформування підприємств торговельної посередницької діяльності повинні стати основою для подальших досліджень, пов’язаних із проблемами розвитку виробничої діяльності та оптової торгівлі як складових економічної системи України. Ключові слова: інновація, логістика, оптова торгівля, підприємство, роздрібна торгівля, склад, стратегія.
Purpose of the study is a set of theoretical, methodological and practical problems associated with the development of the strategic objectives of enterprises engaged in trade intermediary activity in the marketing system. This article examines the theoretical definition of “strategy” and “enterprise strategy”, stated the author’s vision of strategic directions of improvement of brokering commercial enterprises of Ukraine, which contribute to the formation of long-term goals of sustainable development and ways to achieve them in an unstable environment and efficient operation. These strategic directions innovative approach to reforming of trade mediation should be the basis for further studies related to problems of development of productive activities and wholesale trade as components of the economic system of Ukraine. Key words: innovation, logistics, wholesale, enterprise, retail, warehouse, strategy.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10981
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 3 - 2016



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.