Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10981
Назва: Стратегічні напрями реформування посередницької діяльності торговельних підприємств України
Інші назви: Strategic directions of reform medation trading companies in Ukraine
Автори: Трішкіна, Н. І.
Ключові слова: інновація, логістика, оптова торгівля, підприємство, роздрібна торгівля, склад, стратегія
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Трішкіна, Н. І. Стратегічні напрями реформування посередницької діяльності торговельних підприємств України [Текст] / Н. І. Трішкіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч.3. – С. 103–106. – Бібліогр.: с. 106 (4 назви).
Серія/номер: Міжжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження складає сукупність теоретичних, методологічних і практичних проблем, пов’язаних із розробкою стратегічних завдань підприємств, які займаються торговельною посередницькою діяльністю в системі маркетингу. У роботі розглянуто теоретичні визначення поняття «стратегія» та «стратегія підприємства», викладено авторське бачення стратегічних напрямів удосконалення посередницької діяльності торговельних підприємств України, які сприятимуть формуванню довгострокових цілей та розробці раціональних шляхів їх досягнення в умовах нестабільності середовища та ефективного функціонування. Наведені стратегічні напрями інноваційного підходу до реформування підприємств торговельної посередницької діяльності повинні стати основою для подальших досліджень, пов’язаних із проблемами розвитку виробничої діяльності та оптової торгівлі як складових економічної системи України. Ключові слова: інновація, логістика, оптова торгівля, підприємство, роздрібна торгівля, склад, стратегія.
Purpose of the study is a set of theoretical, methodological and practical problems associated with the development of the strategic objectives of enterprises engaged in trade intermediary activity in the marketing system. This article examines the theoretical definition of “strategy” and “enterprise strategy”, stated the author’s vision of strategic directions of improvement of brokering commercial enterprises of Ukraine, which contribute to the formation of long-term goals of sustainable development and ways to achieve them in an unstable environment and efficient operation. These strategic directions innovative approach to reforming of trade mediation should be the basis for further studies related to problems of development of productive activities and wholesale trade as components of the economic system of Ukraine. Key words: innovation, logistics, wholesale, enterprise, retail, warehouse, strategy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10981
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 3 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.