Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11238
Название: Особливості розробки маркетингової стратегії для здійснення оптимізації зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Другие названия: The specific marketing strategy in the foreign economic activity of enterprise
Авторы: Ковтун, Е. О.
Бондар, І. О.
Гуменюк, А. А.
Ключевые слова: маркетингова стратегія, зовнішньоекономічна діяльність, маркетингова стратегія у зовнішньоекономічній діяльності, Інтернет
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Ковтун, Е. О. Особливості розробки маркетингової стратегії для здійснення оптимізаціїзовнішньоекономічної діяльності підприємства [Текст] / Е. О. Ковтун, І. О. Бондар, А. А. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч. 1. – С. 169–171. – Бібліогр.: с. 171 (10 назв).
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджено позитивний вплив маркетингової стратегії на зовнішньоекономічну діяльність під- приємства, а також різні підходи до визначення сутності поняття «маркетингова стратегія». Визначено основні напрям- ки формування маркетингової стратегії та перешкоди, які виникають у процесі здійснення маркетингових досліджень. Підкреслено значення використання засобів Інтернет-маркетингу для підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства шляхом використання нових каналів зв’язку, реклами та доступу до інформації. Ключові слова: маркетингова стратегія, зовнішньоекономічна діяльність, маркетингова стратегія у зовнішньоекономічній діяльності, Інтернет.
We have investigated the positive effect of marketing strategy on foreign economic activity of the enterprise, as well as different approaches to defining the essence of the concept of «marketing strategy». The basic directions of formation of marketing strategy and obstacles that arise in the process of marketing research. The significance of the use of online marketing tools to increase the efficiency of foreign economic activity of the enterprise through the use of new communication channels, advertising and access to information. Key words: marketing strategy, foreign economic activities, marketing strategy in foreign economic activity, the Internet.We have investigated the positive effect of marketing strategy on foreign economic activity of the enterprise, as well as different approaches to defining the essence of the concept of «marketing strategy». The basic directions of formation of marketing strategy and obstacles that arise in the process of marketing research. The significance of the use of online marketing tools to increase the efficiency of foreign economic activity of the enterprise through the use of new communication channels, advertising and access to information. Key words: marketing strategy, foreign economic activities, marketing strategy in foreign economic activity, the Internet.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11238
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 1 - 2016



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.