Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11238
Назва: Особливості розробки маркетингової стратегії для здійснення оптимізації зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Інші назви: The specific marketing strategy in the foreign economic activity of enterprise
Автори: Ковтун, Е. О.
Бондар, І. О.
Гуменюк, А. А.
Ключові слова: маркетингова стратегія, зовнішньоекономічна діяльність, маркетингова стратегія у зовнішньоекономічній діяльності, Інтернет
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Ковтун, Е. О. Особливості розробки маркетингової стратегії для здійснення оптимізаціїзовнішньоекономічної діяльності підприємства [Текст] / Е. О. Ковтун, І. О. Бондар, А. А. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч. 1. – С. 169–171. – Бібліогр.: с. 171 (10 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено позитивний вплив маркетингової стратегії на зовнішньоекономічну діяльність під- приємства, а також різні підходи до визначення сутності поняття «маркетингова стратегія». Визначено основні напрям- ки формування маркетингової стратегії та перешкоди, які виникають у процесі здійснення маркетингових досліджень. Підкреслено значення використання засобів Інтернет-маркетингу для підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства шляхом використання нових каналів зв’язку, реклами та доступу до інформації. Ключові слова: маркетингова стратегія, зовнішньоекономічна діяльність, маркетингова стратегія у зовнішньоекономічній діяльності, Інтернет.
We have investigated the positive effect of marketing strategy on foreign economic activity of the enterprise, as well as different approaches to defining the essence of the concept of «marketing strategy». The basic directions of formation of marketing strategy and obstacles that arise in the process of marketing research. The significance of the use of online marketing tools to increase the efficiency of foreign economic activity of the enterprise through the use of new communication channels, advertising and access to information. Key words: marketing strategy, foreign economic activities, marketing strategy in foreign economic activity, the Internet.We have investigated the positive effect of marketing strategy on foreign economic activity of the enterprise, as well as different approaches to defining the essence of the concept of «marketing strategy». The basic directions of formation of marketing strategy and obstacles that arise in the process of marketing research. The significance of the use of online marketing tools to increase the efficiency of foreign economic activity of the enterprise through the use of new communication channels, advertising and access to information. Key words: marketing strategy, foreign economic activities, marketing strategy in foreign economic activity, the Internet.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11238
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 1 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.