Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтерчо, Іванна Петрівна-
dc.date.accessioned2017-01-16T12:30:50Z-
dc.date.available2017-01-16T12:30:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСтерчо, І. П. Організаційно-методичні засади педагогічної практики студентів хімічного факультету ДВНЗ “УжНУ” [Текст] / І. П. Стерчо // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Хімія / редкол.: С.Ю. Чундак (голова), І.Є. Барчій, С.М. Сухарев, В.Г. Лендєл та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 2 (34). – C. 90–94. – Бібліогр.: с. 94 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11261-
dc.description.abstractМета даного дослідження – з’ясувати особливості проведення педагогічної прак- тики з хімії та екології для студентів хімічного факультету та обґрунтувати її значення у формуванні методичної компетентності майбутніх вчителів хімії.uk
dc.description.abstractThe current stage of the educational system is characterized by a search for new forms and methods of professional and pedagogical training of future teachers. An important role in this process has pedagogical practice. The process of teaching practice accompanied by intensive acquaintance with all aspects of future work. At this time appears critical and sensible attitude to chemistry, ecology, and formed the foundations of professional self-esteem. The purpose of the study is to find out features of students teaching practice on chemistry and ecology and to substantiate its importance in the formation of methodical competence of future teachers of chemistry. The professional formation of the future teachers depends on the quality of the organization and carrying out of teaching practice. The desire to work as a teacher may increase during practice or, conversely, there may be doubts about the correctness of the professions choice.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesХімія;-
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectстуденти хімічного факультетуuk
dc.subjectметодична компетентністьuk
dc.subjectучитель хіміїuk
dc.titleОрганізаційно-методичні засади педагогічної практики студентів хімічного факультету ДВНЗ “УжНУ”uk
dc.title.alternativeOrganizational and methodical principles of pedagogical practice students faculty of chemistry SHEI «UzNU»uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Хімія Випуск 2 (34) - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.