Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11261
Назва: Організаційно-методичні засади педагогічної практики студентів хімічного факультету ДВНЗ “УжНУ”
Інші назви: Organizational and methodical principles of pedagogical practice students faculty of chemistry SHEI «UzNU»
Автори: Стерчо, Іванна Петрівна
Ключові слова: педагогічна практика, студенти хімічного факультету, методична компетентність, учитель хімії
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Стерчо, І. П. Організаційно-методичні засади педагогічної практики студентів хімічного факультету ДВНЗ “УжНУ” [Текст] / І. П. Стерчо // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Хімія / редкол.: С.Ю. Чундак (голова), І.Є. Барчій, С.М. Сухарев, В.Г. Лендєл та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 2 (34). – C. 90–94. – Бібліогр.: с. 94 (5 назв).
Серія/номер: Хімія;
Короткий огляд (реферат): Мета даного дослідження – з’ясувати особливості проведення педагогічної прак- тики з хімії та екології для студентів хімічного факультету та обґрунтувати її значення у формуванні методичної компетентності майбутніх вчителів хімії.
The current stage of the educational system is characterized by a search for new forms and methods of professional and pedagogical training of future teachers. An important role in this process has pedagogical practice. The process of teaching practice accompanied by intensive acquaintance with all aspects of future work. At this time appears critical and sensible attitude to chemistry, ecology, and formed the foundations of professional self-esteem. The purpose of the study is to find out features of students teaching practice on chemistry and ecology and to substantiate its importance in the formation of methodical competence of future teachers of chemistry. The professional formation of the future teachers depends on the quality of the organization and carrying out of teaching practice. The desire to work as a teacher may increase during practice or, conversely, there may be doubts about the correctness of the professions choice.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11261
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Хімія Випуск 2 (34) - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.