Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11261
Название: Організаційно-методичні засади педагогічної практики студентів хімічного факультету ДВНЗ “УжНУ”
Другие названия: Organizational and methodical principles of pedagogical practice students faculty of chemistry SHEI «UzNU»
Авторы: Стерчо, Іванна Петрівна
Ключевые слова: педагогічна практика, студенти хімічного факультету, методична компетентність, учитель хімії
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Стерчо, І. П. Організаційно-методичні засади педагогічної практики студентів хімічного факультету ДВНЗ “УжНУ” [Текст] / І. П. Стерчо // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Хімія / редкол.: С.Ю. Чундак (голова), І.Є. Барчій, С.М. Сухарев, В.Г. Лендєл та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 2 (34). – C. 90–94. – Бібліогр.: с. 94 (5 назв).
Серия/номер: Хімія;
Краткий осмотр (реферат): Мета даного дослідження – з’ясувати особливості проведення педагогічної прак- тики з хімії та екології для студентів хімічного факультету та обґрунтувати її значення у формуванні методичної компетентності майбутніх вчителів хімії.
The current stage of the educational system is characterized by a search for new forms and methods of professional and pedagogical training of future teachers. An important role in this process has pedagogical practice. The process of teaching practice accompanied by intensive acquaintance with all aspects of future work. At this time appears critical and sensible attitude to chemistry, ecology, and formed the foundations of professional self-esteem. The purpose of the study is to find out features of students teaching practice on chemistry and ecology and to substantiate its importance in the formation of methodical competence of future teachers of chemistry. The professional formation of the future teachers depends on the quality of the organization and carrying out of teaching practice. The desire to work as a teacher may increase during practice or, conversely, there may be doubts about the correctness of the professions choice.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11261
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Хімія Випуск 2 (34) - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.