Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11283
Title: Шляхи набуття досвіду методичної діяльності студентами математичних спеціальностей під час навчання у вищому навчальному закладі
Other Titles: Means of experience acquiring of methodological activity by students of mathematical specialities while studying in higher educational establishments
Authors: Акуленко, Ірина Анатоліївна
Keywords: методичний суб’єктний досвід, методичний об’єкт, методична підготовка майбутнього вчителя математики
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Акуленко, І. А. Шляхи набуття досвіду методичної діяльності студентами математичних спеціальностей під час навчання у вищому навчальному закладі [Текст] / І. А. Акуленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 9–12. – Бібліогр.: с. 11 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано можливі шляхи максимізації суб’єктного методичного досвіду майбутніх учителів математики під час їхнього навчання у вищому навчальному закладі. Презентовано авторське тлумачення понять «методичний суб’єктний досвід», «методичний об’єкт». Розглянуто можливі прийоми, які доцільно застосовувати з метою актуалізації та коригування попередньо сформованого методичного досвіду студентів, його інтеграції з суспільно-історичним досвідом навчання математики школярів та розширення спектра суб’єктного досвіду студентів щодо різних видів методичної діяльності, яку вони здійснюють у процесі своєї методичної підготовки. Ключові слова: методичний суб’єктний досвід, методичний об’єкт, методична підготовка майбутнього вчителя математики.
The article analyzes the possible ways to maximize the student’s experience in mastering teacher’s skills while their studying in high school. The author has submitted the interpretation of the concept "methodical personal experience", "methodical object." The article considers techniques that should be used in order to actualize and renovate the pre-formed methodical student’s experience, to promote its integration with social and historical experience of teaching mathematics at school, to expand the range of students’ experience in methodical activities during their methodical preparation. Key words: methodological experience, didactic activity, methodical preparation of the future teachers of mathematics.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11283
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.