Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11283
Назва: Шляхи набуття досвіду методичної діяльності студентами математичних спеціальностей під час навчання у вищому навчальному закладі
Інші назви: Means of experience acquiring of methodological activity by students of mathematical specialities while studying in higher educational establishments
Автори: Акуленко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: методичний суб’єктний досвід, методичний об’єкт, методична підготовка майбутнього вчителя математики
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Акуленко, І. А. Шляхи набуття досвіду методичної діяльності студентами математичних спеціальностей під час навчання у вищому навчальному закладі [Текст] / І. А. Акуленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 9–12. – Бібліогр.: с. 11 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано можливі шляхи максимізації суб’єктного методичного досвіду майбутніх учителів математики під час їхнього навчання у вищому навчальному закладі. Презентовано авторське тлумачення понять «методичний суб’єктний досвід», «методичний об’єкт». Розглянуто можливі прийоми, які доцільно застосовувати з метою актуалізації та коригування попередньо сформованого методичного досвіду студентів, його інтеграції з суспільно-історичним досвідом навчання математики школярів та розширення спектра суб’єктного досвіду студентів щодо різних видів методичної діяльності, яку вони здійснюють у процесі своєї методичної підготовки. Ключові слова: методичний суб’єктний досвід, методичний об’єкт, методична підготовка майбутнього вчителя математики.
The article analyzes the possible ways to maximize the student’s experience in mastering teacher’s skills while their studying in high school. The author has submitted the interpretation of the concept "methodical personal experience", "methodical object." The article considers techniques that should be used in order to actualize and renovate the pre-formed methodical student’s experience, to promote its integration with social and historical experience of teaching mathematics at school, to expand the range of students’ experience in methodical activities during their methodical preparation. Key words: methodological experience, didactic activity, methodical preparation of the future teachers of mathematics.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11283
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.