Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11287
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бескорса, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-17T12:40:28Z | - |
dc.date.available | 2017-01-17T12:40:28Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Бескорса, О. С. Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах [Текст] / О. С. Бескорса // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 20–22. – Бібліогр.: с. 22 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11287 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню змісту та структури інформаційної компетентності вчителя англійської мови в початкових класах. Автор детально аналізує сутність поняття «інформаційна компетенція вчителя початкової школи» та виділяє такі її компоненти: мотиваційний, інформаційний, комп’ютерно-технологічний, процесуальний та рефлексивно-оцінювальний. Визначено змістове наповнення кожного з цих компонентів. Особливу увагу було приділено опису програмного забезпечення та мультимедійних засобів для використання на уроках англійської мови в початковій школі. Ключові слова: інформаційна компетентність, програмне забезпечення, мультимедійні засоби, англійська мова, початкова школа. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to justification of information competence content and structure of primary school teachers of English. The detailed analysis of concept ‘primary school teachers’ information competence’ has been made and the following structural items have been distinguished: motivational, informational, computer-technological, procedural, and reflexive. The special attention has been paid to exposition of software and multimedia means to be used at English lessons in primary school. Key words: information competence, software, multimedia means, the English language, primary school. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | інформаційна компетентність | uk |
dc.subject | програмне забезпечення | uk |
dc.subject | мультимедійні засоби | uk |
dc.subject | англійська мова | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.title | Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах | uk |
dc.title.alternative | The content and structure of information competence of primary school teachers of English | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ.pdf | 168.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.