Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11287
Название: Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах
Другие названия: The content and structure of information competence of primary school teachers of English
Авторы: Бескорса, Олена Сергіївна
Ключевые слова: інформаційна компетентність, програмне забезпечення, мультимедійні засоби, англійська мова, початкова школа
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бескорса, О. С. Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах [Текст] / О. С. Бескорса // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 20–22. – Бібліогр.: с. 22 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена висвітленню змісту та структури інформаційної компетентності вчителя англійської мови в початкових класах. Автор детально аналізує сутність поняття «інформаційна компетенція вчителя початкової школи» та виділяє такі її компоненти: мотиваційний, інформаційний, комп’ютерно-технологічний, процесуальний та рефлексивно-оцінювальний. Визначено змістове наповнення кожного з цих компонентів. Особливу увагу було приділено опису програмного забезпечення та мультимедійних засобів для використання на уроках англійської мови в початковій школі. Ключові слова: інформаційна компетентність, програмне забезпечення, мультимедійні засоби, англійська мова, початкова школа.
The article is devoted to justification of information competence content and structure of primary school teachers of English. The detailed analysis of concept ‘primary school teachers’ information competence’ has been made and the following structural items have been distinguished: motivational, informational, computer-technological, procedural, and reflexive. The special attention has been paid to exposition of software and multimedia means to be used at English lessons in primary school. Key words: information competence, software, multimedia means, the English language, primary school.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11287
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.