Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11287
Назва: Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах
Інші назви: The content and structure of information competence of primary school teachers of English
Автори: Бескорса, Олена Сергіївна
Ключові слова: інформаційна компетентність, програмне забезпечення, мультимедійні засоби, англійська мова, початкова школа
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бескорса, О. С. Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах [Текст] / О. С. Бескорса // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 20–22. – Бібліогр.: с. 22 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню змісту та структури інформаційної компетентності вчителя англійської мови в початкових класах. Автор детально аналізує сутність поняття «інформаційна компетенція вчителя початкової школи» та виділяє такі її компоненти: мотиваційний, інформаційний, комп’ютерно-технологічний, процесуальний та рефлексивно-оцінювальний. Визначено змістове наповнення кожного з цих компонентів. Особливу увагу було приділено опису програмного забезпечення та мультимедійних засобів для використання на уроках англійської мови в початковій школі. Ключові слова: інформаційна компетентність, програмне забезпечення, мультимедійні засоби, англійська мова, початкова школа.
The article is devoted to justification of information competence content and structure of primary school teachers of English. The detailed analysis of concept ‘primary school teachers’ information competence’ has been made and the following structural items have been distinguished: motivational, informational, computer-technological, procedural, and reflexive. The special attention has been paid to exposition of software and multimedia means to be used at English lessons in primary school. Key words: information competence, software, multimedia means, the English language, primary school.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11287
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.