Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11339
Назва: Проектна діяльність в навчально-виховному процесі природознавства
Інші назви: Project activity in educational process in natural science
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: проект, проектна діяльність, методика проектної діяльності, методичний паспорт проекту
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кузьма-Качур, М. І. Проектна діяльність в навчально-виховному процесі природознавства [Текст] / М. І. Кузьма-Качур // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 101–105. – Бібліогр.: с. 104 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано підходи педагогів до розуміння сутності проектної технології навчання. Розглянуто завдання, методику організації та етапи проведення проектної діяльності з молодшими школярами. На підставі аналізу програми виокремлено теми проектів з «Природознавства» та «Я у світі» в початковій школі. Автором запропоновано орієнтовне планування та методичні паспорти проектів з природознавства для першого й четвертого класів: «Як облаштувати джерело» (1 клас), «Речовини навколо нас» (4 клас). Ключові слова: проект, проектна діяльність, методика проектної діяльності, методичний паспорт проекту.
In this article the author has analyzed various approaches implemented by teachers to realize the essence of projective teaching technology and examined the educational targets, methods of organizing and implementing stages of project activity applied in primary school. On the basis of the program analysis the author has distinguished project themes in such disciplines of primary school as “Natural Science” and “I in the World” and proposes tentative planning and methodical passports of projects in Natural Science for the first and the fourth forms: “How to arrange a mineral spring” (1st form), “Substances around us” (4th form). Key words: project, project activity, methods of project activity, methodical passport of project.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11339
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.