Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11351
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Назаренко, Галина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-19T10:22:00Z | - |
dc.date.available | 2017-01-19T10:22:00Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Назаренко, Г. А. Потенціал громадсько–активних шкіл для виховання культури демократизму старшокласників [Текст] / Г. А. Назаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 133–135. – Бібліогр.: с. 134 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11351 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються потенційні можливості громадсько-активної школи для виховання культури демократизму старшокласників. Розглядаються особливості демократизації шкільного життя, налагодження партнерства школи з державним, комерційним та некомерційним секторами українського суспільства у вирішенні життєво важливих проблем учнівської молоді, організації волонтерської діяльності у місцевій громаді. Акцентується увага на окремих аспектах активізації діяльності громадсько-активних шкіл в контексті досліджуваної проблеми. Ключові слова: громадсько-активна школа, культура демократизму, демократизація, партнерство, волонтерство. | uk |
dc.description.abstract | The article highlights the potential of the social school for the education of culture of democracy in high school pupils. The features of the democratization of school life, school partnership with government, business and non-profit sectors of Ukrainian society in addressing vital issues of school youth, organization of volunteers' activities in the local community have been considered. Attention is focused on some aspects of the revitalization of Community Schools in the context of the investigated problem. Key words: community school, the culture of democracy, democratization, partnership, volunteerism. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | громадсько-активна школа | uk |
dc.subject | культура демократизму | uk |
dc.subject | демократизація | uk |
dc.subject | партнерство | uk |
dc.subject | волонтерство | uk |
dc.title | Потенціал громадсько-активних шкіл для виховання культури демократизму старшокласників | uk |
dc.title.alternative | The potential of the community-active schools for the education of the democracy culture of high school pupils | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПОТЕНЦІАЛ ГРОМАДСЬКО-АКТИВНИХ ШКІЛ ДЛЯ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ДЕМОКРАТИЗМУ СТАРШОКЛАСНИКІВ.pdf | 171.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.