Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11351
Название: Потенціал громадсько-активних шкіл для виховання культури демократизму старшокласників
Другие названия: The potential of the community-active schools for the education of the democracy culture of high school pupils
Авторы: Назаренко, Галина Анатоліївна
Ключевые слова: громадсько-активна школа, культура демократизму, демократизація, партнерство, волонтерство
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Назаренко, Г. А. Потенціал громадсько–активних шкіл для виховання культури демократизму старшокласників [Текст] / Г. А. Назаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 133–135. – Бібліогр.: с. 134 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлюються потенційні можливості громадсько-активної школи для виховання культури демократизму старшокласників. Розглядаються особливості демократизації шкільного життя, налагодження партнерства школи з державним, комерційним та некомерційним секторами українського суспільства у вирішенні життєво важливих проблем учнівської молоді, організації волонтерської діяльності у місцевій громаді. Акцентується увага на окремих аспектах активізації діяльності громадсько-активних шкіл в контексті досліджуваної проблеми. Ключові слова: громадсько-активна школа, культура демократизму, демократизація, партнерство, волонтерство.
The article highlights the potential of the social school for the education of culture of democracy in high school pupils. The features of the democratization of school life, school partnership with government, business and non-profit sectors of Ukrainian society in addressing vital issues of school youth, organization of volunteers' activities in the local community have been considered. Attention is focused on some aspects of the revitalization of Community Schools in the context of the investigated problem. Key words: community school, the culture of democracy, democratization, partnership, volunteerism.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11351
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.