Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11351
Назва: Потенціал громадсько-активних шкіл для виховання культури демократизму старшокласників
Інші назви: The potential of the community-active schools for the education of the democracy culture of high school pupils
Автори: Назаренко, Галина Анатоліївна
Ключові слова: громадсько-активна школа, культура демократизму, демократизація, партнерство, волонтерство
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Назаренко, Г. А. Потенціал громадсько–активних шкіл для виховання культури демократизму старшокласників [Текст] / Г. А. Назаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 133–135. – Бібліогр.: с. 134 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються потенційні можливості громадсько-активної школи для виховання культури демократизму старшокласників. Розглядаються особливості демократизації шкільного життя, налагодження партнерства школи з державним, комерційним та некомерційним секторами українського суспільства у вирішенні життєво важливих проблем учнівської молоді, організації волонтерської діяльності у місцевій громаді. Акцентується увага на окремих аспектах активізації діяльності громадсько-активних шкіл в контексті досліджуваної проблеми. Ключові слова: громадсько-активна школа, культура демократизму, демократизація, партнерство, волонтерство.
The article highlights the potential of the social school for the education of culture of democracy in high school pupils. The features of the democratization of school life, school partnership with government, business and non-profit sectors of Ukrainian society in addressing vital issues of school youth, organization of volunteers' activities in the local community have been considered. Attention is focused on some aspects of the revitalization of Community Schools in the context of the investigated problem. Key words: community school, the culture of democracy, democratization, partnership, volunteerism.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11351
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.