Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11354
Title: Удосконалення системи формування проективної компетентності майбутнього вчителя фізики
Other Titles: Improving the system of formation of projective competence of future physics teachers
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Keywords: проективна компетентність, проектування методичних систем, лабораторні роботи, майбутні вчителі фізики
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Опачко, М. В. Удосконалення системи формування проективної компетентності майбутнього вчителя фізики [Текст] / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 140–142. – Бібліогр.: с. 142 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкривається проблема удосконалення системи формування компетентності проектування у майбутнього вчителя фізики. Компетентність проектування забезпечує ефективність методичної підготовки у плані цілепокладання, планування, структурування і прогнозування вчителем навчально-пізнавальної діяльності учнів. Формування компетентності проектування здійснюється у процесі роботи над завданнями лабораторного практикуму. У статті подається тематика і структура лабораторних робіт, що проводяться у змісті курсу “Основи педагогічної майстерності”. Визначено функції та організаційні засади реалізації цілей і завдань лабораторного практикуму, спрямованого на проектування методичних систем майбутніми учителями фізики. Ключові слова: проективна компетентність, проектування методичних систем, лабораторні роботи, майбутні вчителі фізики.
The article deals with the problem of improving the system of formation of projecting competence of future physics teacher. Competence of projecting provides efficiency in terms of methodological training of goal-setting, planning, structuring, and predicting by a teacher of teaching and learning of students. Formation of this competence is carried out in the course of work based on the tasks of laboratory work. The article deals with themes and structure of the laboratory work conducted in the content of the course "Fundamentals of educational excellence". Functions and organizational principles of achieving the goals and objectives of laboratory work aimed at designing teaching future teachers of physics have been considered. Key words: projective competence, methodological design systems, laboratory work, future teachers of physics.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11354
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.