Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11354
Назва: Удосконалення системи формування проективної компетентності майбутнього вчителя фізики
Інші назви: Improving the system of formation of projective competence of future physics teachers
Автори: Опачко, Магдалина Василівна
Ключові слова: проективна компетентність, проектування методичних систем, лабораторні роботи, майбутні вчителі фізики
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Опачко, М. В. Удосконалення системи формування проективної компетентності майбутнього вчителя фізики [Текст] / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 140–142. – Бібліогр.: с. 142 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається проблема удосконалення системи формування компетентності проектування у майбутнього вчителя фізики. Компетентність проектування забезпечує ефективність методичної підготовки у плані цілепокладання, планування, структурування і прогнозування вчителем навчально-пізнавальної діяльності учнів. Формування компетентності проектування здійснюється у процесі роботи над завданнями лабораторного практикуму. У статті подається тематика і структура лабораторних робіт, що проводяться у змісті курсу “Основи педагогічної майстерності”. Визначено функції та організаційні засади реалізації цілей і завдань лабораторного практикуму, спрямованого на проектування методичних систем майбутніми учителями фізики. Ключові слова: проективна компетентність, проектування методичних систем, лабораторні роботи, майбутні вчителі фізики.
The article deals with the problem of improving the system of formation of projecting competence of future physics teacher. Competence of projecting provides efficiency in terms of methodological training of goal-setting, planning, structuring, and predicting by a teacher of teaching and learning of students. Formation of this competence is carried out in the course of work based on the tasks of laboratory work. The article deals with themes and structure of the laboratory work conducted in the content of the course "Fundamentals of educational excellence". Functions and organizational principles of achieving the goals and objectives of laboratory work aimed at designing teaching future teachers of physics have been considered. Key words: projective competence, methodological design systems, laboratory work, future teachers of physics.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11354
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.