Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11362
Назва: Модель виховання готовності старшокласників до вибору професії вчителя
Інші назви: Model of upbringing of senior school children’s readiness for choosing the profession of a teacher
Автори: Близнюк, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: професійна орієнтація, професія вчителя, педагогічна модель, старшокласники, професійно- педагогічне самовизначення
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Близнюк, Т. О. Модель виховання готовності старшокласників до вибору професії вчителя [Текст] / Т. О. Близнюк // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 15–18. – Бібліогр. : с. 17 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті представлена модель виховання готовності старшокласників до вибору професії вчителя, що включає мотиваційний, діяльнісний і рефлексивний компоненти. Автором визначено критерії та рівні готовності учнів старших класів до професійно-педагогічного самовизначення і виокремлено зміст освіти для забезпечення ефективності цього процесу в старшій школі. На основі представленої у статті моделі автором обґрунтовано методику її впровадження у навчально-виховну практику старшої школи. Ключові слова: професійна орієнтація, професія вчителя, педагогічна модель, старшокласники, професійно- педагогічне самовизначення.
The article shows the model of upbringing of senior school-children’s readiness for choosing a profession of a teacher which comprises motivational, active and refl ective components. The author defi nes the criteria and levels of young people’s readiness for professional pedagogical self-assessment and underlines the content of education for better effi ciency of this process in school. On the basis of the presented in this article model the author justifi es the ways of its implementation in educational practice of high school. In the course of study as a basis for constructing the model the researcher laid the content of training senior school pupils, implemented with such training means as Native language and Literature, Foreign languages and World literature (the fi rst stage of training - value-orientation), optional subject «Art of pedagogical communication»(second stage of training – operational and analytical), and extra curricular activities of senior pupils (the third stage of training – correction and evaluation). Presented in the paper content of education provides the effi ciency of training seniors’ readiness to choose a profession in the modern structure of education of the growing personality. Key words: professional orientation, a profession of a teacher, pedagogical model, senior school children, professional pedagogical self-assessment.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11362
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.