Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11363
Title: Застосування диференційованого підходу при організації процесу загартування молодших школярів
Other Titles: The differentiated approach in the organization of of the process of hardening of junior pupils
Authors: Бондарчук, Наталія Яківна
Чернов, Віктор Дмитрович
Герка, Олена Іванівна
Keywords: диференційований підхід, загартування, молодші школярі, фізичний стан, функціональний стан, термометрія
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Бондарчук, Н. Я. Застосування диференційованого підходу при організації процесу загартування молодших школярів [Текст] / Н. Я. Бондарчук, В. Д. Чернов, О. І. Герка // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 18–22. – Бібліогр. : с. 21–22 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуті основні режими й види загартування, його ефекти впливу на організм людини загалом і молодших школярів зокрема, основні форми загартуван- ня дітей молодшого шкільного віку, можливості застосування інтенсивних форм загартування у молодшому шкільному віці. Експериментально визначене значення диференційованого залежно від рівня фізичного стану застосування процедур загартування на стан серцево-судинної та дихальної систем, показники термометрії учнів молодшого шкільного віку. Ключові слова: диференційований підхід, загартування, молодші школярі, фізичний стан, функціональний стан, термометрія.
The application in the early school years of intensive methods and forms of hardening is quetionable. The article has examined the main regimes and types of hardening, its effect on the human body in whole and junior pupils body in particular. The authors have considered the most general forms of the primary school children's hardening as well the possibility of using of hardening intensive forms in primary school age. In accordance with the physical conditions the value of the differentiated practice of the conditioning procedures has been experimentally calculated related to the cardiovascular and respiratory systems condition, thermometric values of the primary school children's. The article is a part of the solution of practical problems of the process of physical education of children and youth improvement and optimization by using of differentiated approach. The survey has defi ned the meaning of application of hardening procedures on the physical state, functional status and performance of thermometry of primary school children. Key words: differentiated approach, hardening, junior pupils, physical conditions, functional conditions, thermometry.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11363
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015
Наукові публікації кафедри фізичного виховання
Наукові публікації кафедри фізичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.