Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11371
Title: Теоретико–методологічні засади дослідження процесів розвитку іншомовної дидактики
Other Titles: Theoretical-methodologic foundations of researching the development processes of foreign language didactics
Authors: Рацюк, Олеся Іванівна
Keywords: методика викладання іноземних мов (сучасних мов), традиційна методика (пряма, аудіовізуальна), комунікативний підхід, іншомовна дидактика, комунікативні компетенції, рівні володіння мовою
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Рацюк, О. І. Теоретико–методологічні засади дослідження процесів розвитку іншомовної дидактики [Текст] / О. І. Рацюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 165–167. – Бібліогр.: с. 167 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються питання виникнення різних методик викладання іноземних мов у ХІХ-ХХ ст., їх взаємодії та еволюційного розвитку, спричиненого впливами соціальних факторів. Інтеграційні процеси України у сучасний Європейський простір стали базовими у галузі викладання сучасних мов і, як результат, Європейські рекомендації з мовної освіти лягли в основу Державного стандарту України з іноземних мов. Дослідження дидактичних теорій дають можливість висвітлити сутність комунікативного підходу у процесі викладання іноземної мови, що є актуальним у сучасній українській школі. Ключові слова: методика викладання іноземних мов (сучасних мов), традиційна методика (пряма, аудіовізуальна), комунікативний підхід, іншомовна дидактика, комунікативні компетенції, рівні володіння мовою.
The article deals with the issue of introducing new methods of teaching foreign languages in the XIX-XX centuries and their cooperation and evolutionary development, which was caused by the influence of social factors. Integration processes into modern European space in Ukraine have become the base in the sphere of modern language teaching and as a result, the Common European Framework of Reference for Languages has been put into the foundation of State Standard of Ukraine in foreign language education. The researches of didactic theories can give us the opportunity to clarify the essence of communicative approach in foreign language teaching which is very important in modern Ukrainian school. Key words: methodology of foreign language teaching (modern language), traditional methodology (direct, audio-visual), communicative approach, foreign language didactic, communicative competence, common reference levels.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11371
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.