Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11381
Название: Особливості адаптації студентів–першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі
Другие названия: Features of adaptation of first year students to the learning environment in higher educational establishments
Авторы: Спіріна, Тетяна Петрівна
Зарюгіна, Юлія Євгеніївна
Ключевые слова: адаптація, адаптаційний процес, вищий навчальний заклад, студент-першокурсник, форми адаптації
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Спіріна, Т. П. Особливості адаптації студентів–першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі [Текст] / Т. П. Спіріна, Ю. Є. Зарюгіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 182–184. – Бібліогр.: с. 183–184 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Адаптація – це процес вироблення певного режиму функціонування особистості, тобто бачення її в конкретних умовах місця і часу в такому стані, коли всі духовні і фізичні сили спрямовані й витрачаються лише на виконання основних завдань, у нашому випадку – на навчання та виховання. Авторами у статті проаналізовано особливості процесу адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах вищого навчального закладу, оскільки адаптаційний період у студентів відбувається по-різному, залежно від їхніх індивідуально-психологічних особливостей, рівня готовності до навчання у вищій школі. Ключові слова: адаптація, адаптаційний процес, вищий навчальний заклад, студент-першокурсник, форми адаптації.
Adaptation is the process of making a particular mode of functioning of an individual, i.e. its vision in a specific context of time and place in this state, when all the spiritual and physical strength and spent focused on the performance of the major challenges, on training and education in this case. The authors of the article have considered the features of adaptation of first-year students to learning in terms of higher education, as the students' adaptation period occurs in different ways, depending on their individual psychological characteristics, level of readiness to learn in high school. Key words: adaptation, adaptive process, higher education institutions, first-year students, the forms of adaptation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11381
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.