Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11381
Назва: Особливості адаптації студентів–першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі
Інші назви: Features of adaptation of first year students to the learning environment in higher educational establishments
Автори: Спіріна, Тетяна Петрівна
Зарюгіна, Юлія Євгеніївна
Ключові слова: адаптація, адаптаційний процес, вищий навчальний заклад, студент-першокурсник, форми адаптації
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Спіріна, Т. П. Особливості адаптації студентів–першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі [Текст] / Т. П. Спіріна, Ю. Є. Зарюгіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 182–184. – Бібліогр.: с. 183–184 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Адаптація – це процес вироблення певного режиму функціонування особистості, тобто бачення її в конкретних умовах місця і часу в такому стані, коли всі духовні і фізичні сили спрямовані й витрачаються лише на виконання основних завдань, у нашому випадку – на навчання та виховання. Авторами у статті проаналізовано особливості процесу адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах вищого навчального закладу, оскільки адаптаційний період у студентів відбувається по-різному, залежно від їхніх індивідуально-психологічних особливостей, рівня готовності до навчання у вищій школі. Ключові слова: адаптація, адаптаційний процес, вищий навчальний заклад, студент-першокурсник, форми адаптації.
Adaptation is the process of making a particular mode of functioning of an individual, i.e. its vision in a specific context of time and place in this state, when all the spiritual and physical strength and spent focused on the performance of the major challenges, on training and education in this case. The authors of the article have considered the features of adaptation of first-year students to learning in terms of higher education, as the students' adaptation period occurs in different ways, depending on their individual psychological characteristics, level of readiness to learn in high school. Key words: adaptation, adaptive process, higher education institutions, first-year students, the forms of adaptation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11381
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.