Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11388
Назва: Еволюція теорії і практики релігійно–морального виховання в західному регіоні України
Інші назви: An evolution of theory and practic of religiously-moral education in Western region of Ukraine
Автори: Стражнікова, Інна Василівна
Ключові слова: релігійно-моральне виховання, західний регіон України, дослідження, історіографія, галузі знань
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Стражнікова, І. В. Еволюція теорії і практики релігійно–морального виховання в західному регіоні України [Текст] / І. В. Стражнікова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 189–192. – Бібліогр.: с. 191 (25 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається еволюція історіографії розвитку релігійно-морального виховання у дослідженнях західного регіону України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Виявлено змістову структуру педагогічних досліджень, з’ясовано успішність й ефективність особливостей історичного розвитку регіону, прикметні риси історіографії даної проблеми. Нагромаджений рівень знань традиційно охоплює другу половину XIX ‑ 30-ті рр. та нерівномірно відображає розвиток її складових (напрямів) в окремих регіонах. Вивчення саме цього питання планується в перспективі подальших досліджень. Ключові слова: релігійно-моральне виховання, західний регіон України, дослідження, історіографія, галузі знань.
The evolution of historiography of development of the religiously-moral education in researches of the Western region of Ukraine of the second half of ХХ ‑ beginning of ХХІ century is examined in the article. The semantic structure of pedagogical researches is revealed as well success and efficiency of features of historical development of region, sign lines of historiography of this problem. It is well-proved that a coming to a head requirement of preparation of summarizing, comparativistic researches of religious education of interconfessional direction is both in the historical retrospective view and on the modern stage of development of Ukraine. At the level of scientific discussion the row of difficult concepts «orthodox education», «orthodox pedagogics», «inchurch pedagogics» and returning of «orthodox pedagogical idea», is grounded in a generalpedagogic direction. The author has drawn the following conclusion: modern historical-pedagogical science carried out noticeable advancement in the study of historical experience of becoming and development of the educational systems on the Western Ukrainian earths. Key words: religiously-moral education, Western region of Ukraine, research, historiography, category vehicle, areas of knowledge, pedagogical science, theory, practice, personality lines.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11388
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.