Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11393
Название: Спектр професійних обов’язків майбутніх соціальних педагогів у центрах матері та дитини на готовність студентів до їх виконання
Другие названия: The range of professional duties of future social teachers in centres for mothers and children and readiness of students to perform them
Авторы: Шеремет, Алла Михайлівна
Ключевые слова: майбутні соціальні педагоги, соціальні центри матері і дитини, професійні обов’язки, готовність
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Шеремет, А. М. Спектр професійних обов’язків майбутніх соціальних педагогів у центрах матері та дитини на готовність студентів до їх виконання [Текст] / А. М. Шеремет // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 202–204. – Бібліогр.: с. 204 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано професійну діяльність майбутніх соціальних педагогів у роботі з клієнтами соціальних центрів матері і дитини. Автором досліджено спектр проблем з якими звертаються клієнти у центри. Висвітлено основні завдання, функції та провідні напрямки практичної роботи соціального педагога, що працюватиме у центрах. На основі опитування та анкетування встановлено дійсний стан готовності студентів до професійної діяльності у соціальних центрах матері і дитини. Ключові слова: майбутні соціальні педагоги, соціальні центри матері і дитини, професійні обов’язки, готовність.
The article analyzes the professional activity of future social teachers during their work with clients in Centres for Mothers and Children. The author has researched the spectrum of problems the customers are facing when they are applying to the centers. The major tasks, functions and leading areas of practical work of the social teacher who will work in the center have been highlighted. On the basis of the survey and the questioning the actual state of students’ readiness for professional careers in social Centres for Mothers and Children has been discovered. Key words: future social teachers, social Centres for Mothers and Children, professional responsibilities, willingness.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11393
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.