Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11393
Назва: Спектр професійних обов’язків майбутніх соціальних педагогів у центрах матері та дитини на готовність студентів до їх виконання
Інші назви: The range of professional duties of future social teachers in centres for mothers and children and readiness of students to perform them
Автори: Шеремет, Алла Михайлівна
Ключові слова: майбутні соціальні педагоги, соціальні центри матері і дитини, професійні обов’язки, готовність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Шеремет, А. М. Спектр професійних обов’язків майбутніх соціальних педагогів у центрах матері та дитини на готовність студентів до їх виконання [Текст] / А. М. Шеремет // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 202–204. – Бібліогр.: с. 204 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано професійну діяльність майбутніх соціальних педагогів у роботі з клієнтами соціальних центрів матері і дитини. Автором досліджено спектр проблем з якими звертаються клієнти у центри. Висвітлено основні завдання, функції та провідні напрямки практичної роботи соціального педагога, що працюватиме у центрах. На основі опитування та анкетування встановлено дійсний стан готовності студентів до професійної діяльності у соціальних центрах матері і дитини. Ключові слова: майбутні соціальні педагоги, соціальні центри матері і дитини, професійні обов’язки, готовність.
The article analyzes the professional activity of future social teachers during their work with clients in Centres for Mothers and Children. The author has researched the spectrum of problems the customers are facing when they are applying to the centers. The major tasks, functions and leading areas of practical work of the social teacher who will work in the center have been highlighted. On the basis of the survey and the questioning the actual state of students’ readiness for professional careers in social Centres for Mothers and Children has been discovered. Key words: future social teachers, social Centres for Mothers and Children, professional responsibilities, willingness.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11393
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.