Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11398
Название: Розиток змісту гуманітарної освіти: аналіз поняття
Другие названия: Development of professional identity of future medical professionals in the study of mathematics
Авторы: Депчинська, Іветта Аттілівна
Опачко, Магдалина Василівна
Ключевые слова: гуманітарне знання, гуманітарна освіта, зміст гуманітарної освіти, аналіз розвитку змісту освіти
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Депчинська, І. А. Розвиток змісту гуманітарної освіти: аналіз поняття [Текст] / І. А. Депчинська, М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 48–52. – Бібліогр. : с. 51 (15 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність досліджуваної проблеми визначається суперечністю між значимістю гуманітарного знання, гуманітарної освіти у суспільному розвитку, житті громадян, конкретної людини та історико-культурною обумовленістю оцінювання її місця і ролі у суспільних, в тому числі, освітніх процесах. Мета дослідження полягала у розкритті сутності поняття розвитку змісту гумані- тарної освіти, і передбачала уточнення понять “гуманітарні знання”, “гуманітарна освіта”, “зміст гуманітарної освіти” та визначення змістових елементів системно-структурного аналізу поняття динаміки змісту гуманітарної освіти. Ключові слова: гуманітарне знання, гуманітарна освіта, зміст гуманітарної освіти, аналіз розвитку змісту освіти.
The relevance of the investigated problem is defi ned by contradictions between importance of the humanities, liberal education in social development, the lives of citizens, the individual, historical and cultural conditionality of evaluation of its place and role 51 in a society, including educational processes. The aim of the study is to elucidate the essence of the concept of liberal education content and to provide clarifi cation of the concepts of "humanitarian knowledge", "liberal education", "content of liberal education", to determine the semantic elements of the system-structural analysis of the dynamics of the concept of liberal education content. Analysis of defi nitions relating to the concept of liberal education content development has made possible the development of theoretical models of analysis of a complex concept, which is the system-structural. Prospects for further research is to implement partial analysis of the content of the concept of liberal education in schools of Transcarpathia of Czechoslovak Republic period (1919-1939 years) on a given model. Synthesis of certain provisions allows to realize the goal of liberal education as shaping the worldview of the younger generation, which plays an important role in the overall development of personality, its intellectual, ethical, moral and ideological education. Key words: human knowledge, humanities, liberal education content, analysis of the curriculum.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11398
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Розвиток змісту гуманітарної освіти_ аналіз поняття.pdf346.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.