Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1144
Title: Механізм функціонування системи служб замовника в житлово-експлуатаційному підприємстві
Other Titles: The mechanism of customer services operation in the enterprises of housing maintenance
Authors: Хом’як, О.П.
Вакаров, Василь Михайлович
Ценклер, Н.І.
Keywords: ціноутворення, собівартість, надання послуг, житлово-експлуатаційне підприємство
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Хом’як, О. П. Механізм функціонування системи служб замовника в житлово-експлуатаційному підприємстві [Текст] / О. П. Хом’як, В. М. Вакаров, Н. І. Ценклер // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць / ред. кол.: В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2013. – Вип. 3(40). – С. 53–58. – Бібліогр.: с. 58 (11 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: Заходи з реформування системи відносин, які пов’язані із процесом надання житлово-експлуатаційних послуг у нашій державі, супроводжуються певними труднощами нормативно-правового, фінансового, матеріального, кадрового та організаційного характеру. Тобто, у практичній діяльності суб’єктів господарювання – надавачів зазначених послуг не спостерігається прогресивного розвитку та стабільної тенденції до підвищення ефективності. Це в свою чергу зумовлює зниження рівня якості послуг та, відповідно, не стимулює систему житлово-експлуатаційних послуг в цілому до реалізації її основного завдання – повноцінного задоволення потреб та інтересів кінцевих споживачів. При цьому, стрижневою проблемою тут є формування раціональної організаційної структури підприємств, що займаються наданням послуг з обслуговування житлового фонду. Водночас, комплекс вказаних послуг є не лише важливим соціально-економічним чинником розвитку усієї національної економіки та держави в цілому, але і вагомою суспільно-політичною базою побудови справді ефективного громадянського суспільства. Ключові слова: ціноутворення, собівартість, надання послуг, житлово-експлуатаційне підприємство.
Description: Reforming measures to the system of relations that are associated with the process of housing maintenance services in our state are connected with some difficulties in the legal, financial, physical, human and institutional nature. That is, in practice entities providers of these services there is not observed progressive development and a stable trend towards increasing efficiency. This in turn leads to lower quality of service and, accordingly, does not stimulate the system of housing maintenance services in general to implement its main task to fully meet the needs and interests of the end users. Thus, the core problem here is the formation of rational organizational structure of enterprises engaged in the provision of services for housing. However, these complex services are not only an important socioeconomic factor of the entire national economy and the state in general, but also significant social and political base of building truly effective civil society. Key words: pricing, cost, services, housing company.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1144
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (40) - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.