Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1144
Назва: Механізм функціонування системи служб замовника в житлово-експлуатаційному підприємстві
Інші назви: The mechanism of customer services operation in the enterprises of housing maintenance
Автори: Хом’як, О.П.
Вакаров, Василь Михайлович
Ценклер, Н.І.
Ключові слова: ціноутворення, собівартість, надання послуг, житлово-експлуатаційне підприємство
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Хом’як, О. П. Механізм функціонування системи служб замовника в житлово-експлуатаційному підприємстві [Текст] / О. П. Хом’як, В. М. Вакаров, Н. І. Ценклер // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць / ред. кол.: В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2013. – Вип. 3(40). – С. 53–58. – Бібліогр.: с. 58 (11 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Заходи з реформування системи відносин, які пов’язані із процесом надання житлово-експлуатаційних послуг у нашій державі, супроводжуються певними труднощами нормативно-правового, фінансового, матеріального, кадрового та організаційного характеру. Тобто, у практичній діяльності суб’єктів господарювання – надавачів зазначених послуг не спостерігається прогресивного розвитку та стабільної тенденції до підвищення ефективності. Це в свою чергу зумовлює зниження рівня якості послуг та, відповідно, не стимулює систему житлово-експлуатаційних послуг в цілому до реалізації її основного завдання – повноцінного задоволення потреб та інтересів кінцевих споживачів. При цьому, стрижневою проблемою тут є формування раціональної організаційної структури підприємств, що займаються наданням послуг з обслуговування житлового фонду. Водночас, комплекс вказаних послуг є не лише важливим соціально-економічним чинником розвитку усієї національної економіки та держави в цілому, але і вагомою суспільно-політичною базою побудови справді ефективного громадянського суспільства. Ключові слова: ціноутворення, собівартість, надання послуг, житлово-експлуатаційне підприємство.
Опис: Reforming measures to the system of relations that are associated with the process of housing maintenance services in our state are connected with some difficulties in the legal, financial, physical, human and institutional nature. That is, in practice entities providers of these services there is not observed progressive development and a stable trend towards increasing efficiency. This in turn leads to lower quality of service and, accordingly, does not stimulate the system of housing maintenance services in general to implement its main task to fully meet the needs and interests of the end users. Thus, the core problem here is the formation of rational organizational structure of enterprises engaged in the provision of services for housing. However, these complex services are not only an important socioeconomic factor of the entire national economy and the state in general, but also significant social and political base of building truly effective civil society. Key words: pricing, cost, services, housing company.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1144
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (40) - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.