Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11441
Назва: Креативний розвиток дітей дошкільного віку засобами театралізованих ігор
Інші назви: Creative development of children of preschool age by means of theatrical games
Автори: Єнгаличева, Ірина Віталіївна
Ключові слова: креативність, театралізовані ігри, режисерські ігри, ігри драматизації, театралізовані уміння
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Єнгаличева, І. В. Креативний розвиток дітей дошкільного віку засобами театралізованих ігор [Текст] / І. В. Єнгаличева // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 59–61. – Бібліогр. : с. 61 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості формування креативного розвитку дітей дошкільного віку засобами театралізованих ігор. Відповідно до цього з’ясовано сутність поняття «креативність»; розкрито ознаки креативності у дітей дошкільного віку; виокремлено види театралізованих ігор (режисерські ігри та ігри драматизації); визначено умови розвитку спеціальних театралізованих ігрових умінь (створення сприятливого середовища, дотримання етапів ігрової діяльності, залучення дітей до театральної культури, забезпечення взаємозв’язку театралізованої гри з іншими видами діяльності) та з’ясовано їх роль у розвитку креативних якостей дошкільників. Ключові слова: креативність, театралізовані ігри, режисерські ігри, ігри драматизації, театралізовані уміння.
The article explores the features of formation of creative development of preschool children by means of theatrical games. The essence of «creativity» concept has been revealed, as well as the signs of creativity in preschool children (sensitivity to problems, willingness to solve them on their own, openness to new ideas, interest in the unknown, the ability to approach problems from different perspectives; ability to solve new problems, to achieve unusual results, the ability to setting their own goals, the use of various forms of evidence, developed imagination, the ability to marvel at the ability to predict, anticipate, speculate). The author has determined types of theatrical games (director's games and dramatization) The conditions of theatrical special gaming skills have been defined (enabling environment, compliance phases of play, involving children in theatrical culture, providing interconnection theatrical play with other activities) and found their role in the development of creative skills of preschool children (opportunity to understand themselves, the world, develop skills of interaction with others, improve emotionally, intellectually, spiritually and physically; develop feeling, feelings, emotions, thinking, imagination, imagination, attention, memory, will, skills). Key words: creativity, theater games, directing games, dramatization and theater skills.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11441
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.