Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11462
Название: | Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб’єкт-суб’єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні |
Другие названия: | Peculiarities of adult teacher’s activity in creating proper learner-teacher transactions in organizational learning |
Авторы: | Бабушко, Світлана Ростиславівна |
Ключевые слова: | учитель дорослих, стиль викладання, суб‘єкт-суб‘єктні відносини |
Дата публикации: | 2014 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Бабушко, С. Р. Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб’єкт-суб’єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні [Текст] / С. Р. Бабушко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 20–23. – Бібліогр.: с. 23 (7 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті висвітлюються особливості навчальної діяльності учителя дорослих, що утворюють певний стиль викладання. Загальні моделі поведінки учителя у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин із дорослими учнями було систематизовано за критеріями: ролі учителя, спрямування його навчальної діяльності, приклади навчальної діяльності. Представлено найбільш відомі класифікації стилів викладання, які досліджуються в зарубіжному науковому просторі. З‘ясовано їх спільні риси – врахування індивідуальної сутності кожного суб‘єкта навчального процесу (учителя та учня), тісний взаємозв‘язок із стилями навчання учнів, їх відношення до процесу викладання, а не до змісту.
Ключові слова: учитель дорослих, стиль викладання, суб‘єкт-суб‘єктні відносини. The article highlights the peculiarities of adult teacher’s activity which create certain teaching styles. General behavioral models of the adult teacher in creating proper learner-teacher transactions have been grouped according to the following criteria: the adult teacher’s role, learner’s- or teacher’s-centered his/her activity is, examples of teaching techniques. The most famous classifications of teaching styles in foreign scientific resources have been under the consideration. It has been identified their common features – individual characteristics of every participant of the teaching-learning process, their close interrelation with the learning styles and their relation to the teaching process rather than to its content. Key words: adult teacher teaching style, learner-teacher transaction. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11462 |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 33 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧИТЕЛЯ ДОРОСЛИХ У ПОБУДОВІ СУБ‘ЄКТ-СУБ‘ЄКТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНЬОФІРМОВОМУ НАВЧАННІ.pdf | 269.86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.