Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11462
Назва: | Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб’єкт-суб’єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні |
Інші назви: | Peculiarities of adult teacher’s activity in creating proper learner-teacher transactions in organizational learning |
Автори: | Бабушко, Світлана Ростиславівна |
Ключові слова: | учитель дорослих, стиль викладання, суб‘єкт-суб‘єктні відносини |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Бабушко, С. Р. Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб’єкт-суб’єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні [Текст] / С. Р. Бабушко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 20–23. – Бібліогр.: с. 23 (7 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються особливості навчальної діяльності учителя дорослих, що утворюють певний стиль викладання. Загальні моделі поведінки учителя у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин із дорослими учнями було систематизовано за критеріями: ролі учителя, спрямування його навчальної діяльності, приклади навчальної діяльності. Представлено найбільш відомі класифікації стилів викладання, які досліджуються в зарубіжному науковому просторі. З‘ясовано їх спільні риси – врахування індивідуальної сутності кожного суб‘єкта навчального процесу (учителя та учня), тісний взаємозв‘язок із стилями навчання учнів, їх відношення до процесу викладання, а не до змісту.
Ключові слова: учитель дорослих, стиль викладання, суб‘єкт-суб‘єктні відносини. The article highlights the peculiarities of adult teacher’s activity which create certain teaching styles. General behavioral models of the adult teacher in creating proper learner-teacher transactions have been grouped according to the following criteria: the adult teacher’s role, learner’s- or teacher’s-centered his/her activity is, examples of teaching techniques. The most famous classifications of teaching styles in foreign scientific resources have been under the consideration. It has been identified their common features – individual characteristics of every participant of the teaching-learning process, their close interrelation with the learning styles and their relation to the teaching process rather than to its content. Key words: adult teacher teaching style, learner-teacher transaction. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11462 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 33 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧИТЕЛЯ ДОРОСЛИХ У ПОБУДОВІ СУБ‘ЄКТ-СУБ‘ЄКТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНЬОФІРМОВОМУ НАВЧАННІ.pdf | 269.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.