Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11483
Название: Особливості використання педагогічної рефлексії у процесі професіоналізації викладача-початківця англійської мови за професійним спрямуванням
Другие названия: Features of use of pedagogical reflection in the process of professionalism of a teacher - beginner of English for specific purposes
Авторы: Кокор, Марія Михайлівна
Ключевые слова: педагогічна рефлексія, професіоналізація, професійна діяльність викладача англійської мови за професійним спрямуванням, спостереження, оцінювання
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Кокор, М. М. Особливості використання педагогічної рефлексії у процесі професіоналізації викладача–початківця англійської мови за професійним спрямуванням [Текст] / М. М. Кокор // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 88–91. – Бібліогр.: с. 91 (13 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): статті розглядається поняття педагогічної рефлексії та її роль у процесі професіоналізації викладача англійської мови за професійним спрямуванням (АМПС) на початковому етапі його діяльності. Автором подано характеристику основних видів рефлексії, досліджено засоби і методи її застосування, вивчено основні умови її ефективної реалізації у процесі професіоналізації викладачів АМПС. На основі вивченого зарубіжного досвіду автор обґрунтовує необхідність широкого застосування рефлексії як компонента підготовки майбутніх викладачів англійської мови загаьного і професійного спрямування у системі вищої освіти України. Ключові слова: педагогічна рефлексія, професіоналізація, професійна діяльність викладача англійської мови за професійним спрямуванням, спостереження, оцінювання.
This paper deals with the concept of pedagogical reflection and its role at the initial stage of professionalization of teachers of English for Specific Purposes (ESP). The author characterizes main types of reflection, means and methods of its application as well as considers basic conditions for its effective implementation in the process of professionalization of ESP teachers. Based on foreign experience the author substantiates the need for the use of reflection as a necessary component of the ESP teacher education in the Ukrainian higher education system. Key words: pedagogical reflection, professionalism, professional work of the teacher of English for Special Purposes, observation, evaluation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11483
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.