Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11483
Назва: Особливості використання педагогічної рефлексії у процесі професіоналізації викладача-початківця англійської мови за професійним спрямуванням
Інші назви: Features of use of pedagogical reflection in the process of professionalism of a teacher - beginner of English for specific purposes
Автори: Кокор, Марія Михайлівна
Ключові слова: педагогічна рефлексія, професіоналізація, професійна діяльність викладача англійської мови за професійним спрямуванням, спостереження, оцінювання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кокор, М. М. Особливості використання педагогічної рефлексії у процесі професіоналізації викладача–початківця англійської мови за професійним спрямуванням [Текст] / М. М. Кокор // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 88–91. – Бібліогр.: с. 91 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): статті розглядається поняття педагогічної рефлексії та її роль у процесі професіоналізації викладача англійської мови за професійним спрямуванням (АМПС) на початковому етапі його діяльності. Автором подано характеристику основних видів рефлексії, досліджено засоби і методи її застосування, вивчено основні умови її ефективної реалізації у процесі професіоналізації викладачів АМПС. На основі вивченого зарубіжного досвіду автор обґрунтовує необхідність широкого застосування рефлексії як компонента підготовки майбутніх викладачів англійської мови загаьного і професійного спрямування у системі вищої освіти України. Ключові слова: педагогічна рефлексія, професіоналізація, професійна діяльність викладача англійської мови за професійним спрямуванням, спостереження, оцінювання.
This paper deals with the concept of pedagogical reflection and its role at the initial stage of professionalization of teachers of English for Specific Purposes (ESP). The author characterizes main types of reflection, means and methods of its application as well as considers basic conditions for its effective implementation in the process of professionalization of ESP teachers. Based on foreign experience the author substantiates the need for the use of reflection as a necessary component of the ESP teacher education in the Ukrainian higher education system. Key words: pedagogical reflection, professionalism, professional work of the teacher of English for Special Purposes, observation, evaluation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11483
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.