Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11485
Назва: Сутність і структура лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови
Інші назви: Essence and structure of linguomethodological competence of future ukrainian language teachers
Автори: Ішутіна, Олена Євгенівна
Ключові слова: вища освіта, лінгвометодична компетентність, структура лінгвометодичної компетентності, учитель української мови
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Ішутіна, О. Є. Сутність і структура лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови [Текст] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 67–70. – Бібліогр. : с. 70 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя української мови є актуальною проблемою на сучасному етапі розвитку лінгводидактики вищої школи. У статті подано аналіз наукових підходів до визначення сутності та структури лінгвометодичної ком петентності вчителя-словесника, спираючись на який, авторка пропонує власне тлумачення цього поняття і розкриває структуру та характеризує основні компонен ти лінгвометодичної компетентності з урахуванням сучасних суспільних й освітніх інноваційних процесів. Ключові слова: вища освіта, лінгвометодична компетентність, структура лінгвометодичної компетентності, учитель української мови.
Forming of the future Ukrainian language teachers’ linguomethodological competence is a topical issue of development of linguodidactics of the higher school at the present stage. The paper presents an analysis of scientifi c approaches to determining of the content and structure of the language teachers’ linguomethodological competence, based on which the author offers her own interpretation of the concept and reveals the structure, as well as characterizes the main components of linguomethodological competence with current social and educational innovative processes. The author has singled out six components of future Ukrainian language teachers’ linguomethodological competence, such as professional and communicative, psychological and pedagogical, substantive (or special), diagnostic, information and communication, acmeological components. It is noticed that all six aspects of linguomethodological competence of future teachers are formed and developed in a complex and in close relationship during students’ learning linguomethodological disciplines. In conclusion the author has mentioned the need for development of linguomethodological competence measurement system based on its components. Key words: higher education, linguomethodological competence, structure of linguomethodological competence, Ukrainian language teacher.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11485
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.