Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11494
Title: | Філософсько-педагогічні ідеї у підготовці майбутніх учителів початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів |
Other Titles: | Philosophical-pedagogical ideas in preparation of future teachers of primary schools to the formation of subject-converting competence of pupils |
Authors: | Колесник, Наталія Євгенівна |
Keywords: | компетентність, предметно-перетворювальна компетентність, творчість, художня творчість, творча діяльність, підготовка до предметно- перетворювальної компетентності учнів |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | У статті висвітлено філософсько-педагогічні ідеї формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів; проаналізовано поняття «компетентність», «предметно-перетворювальна компе- тентність», «творчість», «художня творчість», «творча діяльність», «підготовка до предметно-перетворю- вальної компетентності учнів». Виявлено, що підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів, як складова професійної освіти, потребує узгодження з фі- лософією освіти. Ключові слова: компетентність, предметно-перетворювальна компетентність, творчість, художня творчість, творча діяльність, підготовка до предметно- перетворювальної компетентності учнів. |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті висвітлено філософсько-педагогічні ідеї формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів; проаналізовано поняття «компетентність», «предметно-перетворювальна компе- тентність», «творчість», «художня творчість», «творча діяльність», «підготовка до предметно-перетворю- вальної компетентності учнів». Виявлено, що підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів, як складова професійної освіти, потребує узгодження з фі- лософією освіти.
Ключові слова: компетентність, предметно-перетворювальна компетентність, творчість, художня творчість, творча діяльність, підготовка до предметно- перетворювальної компетентності учнів. The article has refl ected the philosophical and pedagogical ideas of formation of in-converting competence of junior schoolchildren. The author has analysed the following concepts :"competence", "subject-converting competence", "work", "artistic work", "creative activity", "preparation to the subject-converting competence of pupils". It has been found that preparation of future teachers of primary schools to the formation of subject-converting competence of pupils, as a constituent of professional education, needs the concordance with philosophy of education. In conditions of building an independent Ukrainian state whith changing socio-cultural context of education, the demand increases both: in theory and in methodical organization of pupils; in creating conditions for the development of professional knowledge and skills, experience and creative ways of transformation and adaptation to the subject-converting competence in higher education. Therefore important for our study is the study of professional skills of future teachers of primary school. In particular, the project activity requires students` acquiring of professional planning features of creative process of art design, modelling and simulation. Key words: competence, in-converting competence, work, artistic work, creative activity, preparation to the in-converting competence of children. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11494 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Філософсько_педагогічні ідеї у підготовці майбутніх учителів.pdf | 194.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.