Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11530
Title: Науковий аналіз складових поняття "математична компетентність учителів початкових класів"
Other Titles: Scientific analysis of constituents of the concept «Mathematical competence of primary school teachers»
Authors: Марко, Марина Михайлівна
Keywords: компетентність, компетенція, професійна компетентність, математична компетентність
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Марко, М. М. Науковий аналіз складових поняття "математична компетентність учителів початкових класів" [Текст] / М. М. Марко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 111–114. – Бібліогр.: с. 114 (18 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті представлені термінологічні аспекти дослідження проблеми формування математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Проведено теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми дослідження. Розглянуто різні наукові підходи до визначення понять «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність» та проаналізовано складові цих понять. На основі аналізу існуючих підходів обґрунтовано авторську позицію відносно тлумачення виділених понять та визначено ключове поняття з проблеми дослідження. Ключові слова: компетентність, компетенція, професійна компетентність, математична компетентність.
In the articles terminological aspects of research of the problem of formation of mathematical competence of future teachers of primary school has been presented. The theoretical analysis of scientific literature has been conducted on the issue of research. The different scientific approaches have been considered on determination of concepts «competence», «professional competence» and the constituents of these concepts are analysed. Based on the analysis of existent approaches the authorial position is reasonable in relation to interpretation of the distinguished concepts and a key concept is certain on issue of research. Key words: competence, professional competence, mathematical competence.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11530
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.