Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11530
Название: Науковий аналіз складових поняття "математична компетентність учителів початкових класів"
Другие названия: Scientific analysis of constituents of the concept «Mathematical competence of primary school teachers»
Авторы: Марко, Марина Михайлівна
Ключевые слова: компетентність, компетенція, професійна компетентність, математична компетентність
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Марко, М. М. Науковий аналіз складових поняття "математична компетентність учителів початкових класів" [Текст] / М. М. Марко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 111–114. – Бібліогр.: с. 114 (18 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті представлені термінологічні аспекти дослідження проблеми формування математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Проведено теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми дослідження. Розглянуто різні наукові підходи до визначення понять «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність» та проаналізовано складові цих понять. На основі аналізу існуючих підходів обґрунтовано авторську позицію відносно тлумачення виділених понять та визначено ключове поняття з проблеми дослідження. Ключові слова: компетентність, компетенція, професійна компетентність, математична компетентність.
In the articles terminological aspects of research of the problem of formation of mathematical competence of future teachers of primary school has been presented. The theoretical analysis of scientific literature has been conducted on the issue of research. The different scientific approaches have been considered on determination of concepts «competence», «professional competence» and the constituents of these concepts are analysed. Based on the analysis of existent approaches the authorial position is reasonable in relation to interpretation of the distinguished concepts and a key concept is certain on issue of research. Key words: competence, professional competence, mathematical competence.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11530
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.