Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11544
Название: Концептуальні моделі професійної підготовки учителя в країнах ЄС на зламі століть
Другие названия: Conceptual models of teachers’ training in the EU countries in turn of the centuries
Авторы: Постригач, Надія Олегівна
Ключевые слова: концептуальна ідея, модель, педагогічна освіта, професіоналізація, професійна підготовка, розвиток
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Постригач, Н. О. Концептуальні моделі професійної підготовки учителя в країнах ЄС на зламі століть [Текст] / Н. О. Постригач // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 156–159. – Бібліогр.: с. 158–159 (16 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Аналіз провідних положень концептуальних моделей професійної підготовки учителів засвідчив, що на сучасному рівні вирішення проблеми професіоналізації підготовки вчителя пов'язане з науковим обгрунтуванням й практичним удосконаленням змісту педагогічної освіти в бік більшої збалансованості її складових: загальної, спеціальної та професійної. Це також вимагає першочергової розробки бази професійних знань учителя, яка має включати не тільки знання концепцій, технологій та володіння педагогічними технологіями, а й уміння розвивати й оцінювати свою професійну діяльність. Ключові слова: учитель, концептуальна ідея, модель, педагогічна освіта, професіоналізація, професійна підготовка, розвиток.
Analysis of the leading provisions of the conceptual models of teacher training has shown that at the present level to solve the problem of professionalization of teacher training associated with the scientific rationale and practical improvements in the content of teacher education towards a greater balance of its components: general, special and professional. It also requires the development of primary teachers professional knowledge base, which should include not only the knowledge of concepts, technologies, and possession of pedagogical technology, but also the ability to develop and evaluate their professional activities. Key words: teacher, conceptual idea, model, professionalization, teacher education, teacher training, development.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11544
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.