Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11545
Title: Упровадження стандартів професійного розвитку фахівців соціономічної сфери: зарубіжний досвід
Other Titles: Implementation of standards of professional development of socionomy sphere specialists: foreign experience
Authors: Пришляк, Оксана Юріївна
Keywords: соціономічна сфера, фахівці соціономічної сфери, професійний розвиток, форми професійного розвитку, стандарти професійного розвитку, професійне становлення, тенденції розвитку педагогічної освіти
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Пришляк, О. Ю. Упровадження стандартів професійного розвитку фахівців соціономічної сфери: зарубіжний досвід [Текст] / О. Ю. Пришляк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 159–163. – Бібліогр.: с. 163 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито суть професійного розвитку фахівців соціономічної сфери; схарактеризовано вплив на досліджуваний процес Національної асоціації соціальних працівників, Ради з освіти у соціальній роботі, Служба Сім’ї Америки, Асоціації державного соціального забезпечення Америки, Ліги соціального забезпечення дітей Америки та інших професійних об’єднань. Проаналізовано найбільш поширені індивідуальні, групові та колективні форми професійного розвитку фахівців соціономічної сфери у США. Охарактеризовано інноваційні форми професійного розвитку (теленаставництво, супервізія, програми професійного розвитку), що заслуговують на упровадження в Україні. Ключові слова: соціономічна сфера, фахівці соціономічної сфери, професійний розвиток, форми професійного розвитку, стандарти професійного розвитку, професійне становлення, тенденції розвитку педагогічної освіти.
The paper presents the essence of professional development of the specialists of socionomy sphere; the effect on the investigated process of the National Association of Social Workers, Board of Social Work, Family Services of America, American Public Welfare Association, Child Welfare League of America and other professional associations has been characterized. The most common individual, group and collective forms of professional development of specialists of socionomy sphere in the United States have been analyzed. The characteristic of innovative forms of professional development (telesupervision, supervision, professional development program) that deserve implementation in Ukraine has been grounded. Key words: socionomy sphere, specialists of socionomy sphere, professional development, forms of professional development, standards of professional development, and trends in pedagogical education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11545
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.