Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11567
Назва: Система контролю якості медсестринської освіти у США – теорія і практика
Інші назви: System of quality control of nursing education in the USA – theory and practice
Автори: Ястремська, Світлана Олександрівна
Мельничук, Ірина Миколаївна
Усинська, Ольга Степанівна
Ключові слова: якість освіти, медсестринська освіта, ліцензування, іспит, тестові запитання, NCLEX
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ястремська, С. О. Система контролю якості медсестринської освіти у США – теорія і практика [Текст] / С. О. Ястремська, І. М. Мельничук, О. С. Усинська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 215–218. – Бібліогр.: с. 218 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості системи контролю якості медсестринської освіти у США. Описано алгоритм проведення та підготовки завдань до ліцензійного іспиту для медсестер у цій країні. Подано як теоретичні аспекти, так і практичні питання складання цього іспиту та оцінювання результатів. Приведені дані сприятимуть оптимізації процесу навчання фахівців сестринської справи в університетах України та можуть бути використані при подальшій розробці нових методик оцінювання рівня професійної підготовки майбутніх медичних сестер. Ключові слова: якість освіти, медсестринська освіта, ліцензування, іспит, тестові запитання, NCLEX.
In this article the peculiarities of control quality of nursing education system in the USA have been analyzed. The algorithm implementation and training tasks to the licensed examination for nurses in this country has been described. Theoretical aspects as well as practical issues of passing this exam and assessment results have been given. The data will help to optimize the learning process of nursing education specialists in universities of Ukraine and can be used in the further development of new methods of evaluation of professional training of future nurses. Key words: quality of education, nursing education, licensing, exam, test questions, NCLEX.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11567
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ОСВІТИ У США.pdf237.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.